meta ads banneris
Aurimas Skaržinskas
„Facebook“ reklamos vizualai: kokios tendencijos vyrauja 2025 m. ir kaip nustebinti šiuolaikinį vartotoją?
03.07.2025

„Facebook“ reklamos vizualai: kokios tendencijos vyrauja 2025 m. ir kaip nustebinti šiuolaikinį vartotoją?

Galimybė pasiekti įvairiapusę auditoriją, tiksliau taikyti reklamą, optimizuoti biudžetą, personalizuoti turinį ir pasiekti konkrečius bei išmatuojamus rezultatus. Tai pagrindinės priežastys, kodėl „Facebook“ reklama 2025 m. vis dar išlieka viena efektyviausių skaitmeninės reklamos formų. Ši reklama ypač patraukli ir dėl augančių vizualinių galimybių. Tikslingai parinkti grafiniai elementai vos per kelias sekundes padeda pritraukti vartotojų dėmesį, skatina emocinį poveikį, norimą atlikti veiksmą ir didina prekių ženklo atpažįstamumą. Tačiau kas pasikeitė šiemet? Aptarkime naujausias technines šio socialinio tinklo reklamos tendencijas ir kūrybines strategijas, kurios padės jūsų prekių ženklui išsiskirti augančiame „Facebook“ informaciniame sraute. 

facebook vizualų dydžiai

Kokias technines detales reikia žinoti?

Pirmiausia išsiaiškinkime, kokie šiemet yra labiausiai rekomenduojamų „Facebook“ reklaminių banerių dydžiai ir specifikacijos. Tai esminis momentas, kurį reikia žinoti, prieš pradedant kurti efektyvius „Facebook“ reklamos vizualus.

Vizualinės reklamos (angl. Image ads)

Statinis vizualas yra pats paprasčiausias ir dažniausiai naudojamas „Facebook“ reklamos formatas, kurio pagrindinis tikslas yra vaizdu ir tekstu perduoti vartotojui trumpą ir nesudėtingą žinutę. Nepaisant to, kad šiuolaikinis vartotojas dažnai ieško interaktyvumo, dėl savo paprastumo ir gebėjimo tiksliai atlikti savo funkciją, statinis vizualas vis dar išlieka populiarumo viršūnėje.

Rekomenduojamos techninės specifikacijos 2025 m.:

  • Maksimalus failo dydis: 30 MB
  • Maksimalus vizualo dydis: 600 x 600 pikselių
  • Rezoliucija: bent 1080 x 1080 pikselių
  • Vaizdo santykis: nuo 1.91:1 iki 4.5
  • Failo tipas: PNG arba JPG
  • Tekstas: antraštė (40 simbolių), pagrindinis tekstas (125 simboliai), aprašymas (30 simbolių)

Vaizdo įrašų reklamos (angl. Video ads

Šis „Facebook“ formatas suteikia platesnes reklamos galimybes ir dažnu atveju dėmesį patraukia greičiau nei statinis vizualas. Neretai šio tipo reklamos sugeneruoja didžiausią vartotojų įsitraukimą. Ypač dažnai vaizdo įrašai naudojami prekių ženklo žinomumui didinti, taip pat padeda kurti didesnį vartotojų pasitikėjimą.

Rekomenduojamos techninės specifikacijos 2025 m.:

  • Ekrano dydis: 1080 x 1080 pikselių (kompiuteryje ar mobiliajame įrenginyje) arba 1080 x 1350 pikselių (tik mob. įrenginyje)
  • Minimalus vaizdo reklamos plotis ir aukštis: 120 x 120 pikselių
  • Vaizdo santykis: 1:1 (kompiuteryje arba mob. įrenginyje) arba 4:5 (tik mob. įrenginyje)
  • Failo tipas: MP4, MOV, GIF
  • Didžiausias failo dydis: 4 GB
  • Maksimali vaizdo įrašo trukmė: 241 minutė
  • Tekstas: antraštė (40 simbolių), pagrindinis tekstas (125 simboliai), aprašymas (30 simbolių)

Karuselės reklamos (angl. Carousel ads)

Šis formatas leidžia sutalpinti nuo dviejų iki 10-ies skirtingų vizualų, kurie rodomi vienas po kito braukiant į šoną, ir tokiu būdu parodyti kelis produktus ar paslaugas vienoje vietoje. Kiekvienas vizualas gali turėti savo antraštę, nuorodą ir aprašymą. Šis formatas leidžia pasakoti istoriją ir generuoja didesnį vartotojų įsitraukimą nei statinis vizualas.

Rekomenduojamos techninės specifikacijos 2025 m.:

  • Maksimalus failo dydis: 30 MB statiniams vizualams ir 4 GB vaizdo įrašams
  • Maksimalus vizualo dydis: 600 x 600 pikselių statiniam vizualui ir 120 x 120 pikselių vaizdo įrašui, kurio maksimali trukmė – 240 min.
  • Rezoliucija: bent 1080 x 1080 pikselių
  • Vaizdo santykis: nuo 1.9:1 iki 1:1 
  • Tekstas: antraštė (40 simbolių), pagrindinis tekstas (125 simboliai), aprašymas (20 simbolių)

Kolekcijų reklamos (angl. Collection ads)

Šis formatas, specialiai sukurtas mobiliųjų įrenginių vartotojams, leidžia jiems „slinkti“ per produktų asortimentą. Naujienų sraute kolekcijų reklama atrodo tarsi visų kitų formatų junginys ir vizualiai yra matoma kaip didesnis pagrindinis vizualas. Šis formatas ypač naudojamas elektroninėje prekyboje, nes net nesilankant išorinėje svetainėje galima atlikti pirkimą. 

Rekomenduojamos techninės specifikacijos 2025 m.:

  • Maksimalus failo dydis: 30 MB statiniams vizualams ir 4 GB vaizdo įrašams
  • Maksimalus vizualo dydis: 600 x 600 pikselių statiniam vizualui ir 120 x 120 pikselių vaizdo įrašui
  • Rezoliucija: bent 1080 x 1080 pikselių
  • Vaizdo santykis: 1:1 
  • Tekstas: antraštė (40 simbolių), pagrindinis tekstas (125 simboliai)

Kaip pasitelkti kūrybą ir sukurti patrauklesnius vizualus?

Norintiems išsiskirti savo reklamomis „Facebook“ sraute, tikrai neužteks tik atitikti technines vizualų specifikacijas. Vartotojai šiandien jau visko matę ir girdėję, tad juos nustebinti darosi vis sunkiau. Dėl šios priežasties kūryba ir unikalumas reklamoje ima viršų. Dalinamės kūrybinėmis strategijomis, kurios padės išsiskirti ir sukurti įtaigesnius vizualus reklamoms.  

Išnaudokite formatų galimybes

Šiandien „Facebook“ reklamos galimybės – labai didelės, tad nebijokite išbandyti skirtingus formatus ir įvairius jų funkcionalumus. Štai keli patarimai:

  • Vaizdo įrašuose naudokite vertikalų arba kvadratinį vaizdo santykį: dauguma vartotojų telefoną laiko vertikaliai.
  • Naudokite judesio elementus: judantys vizualai greičiau patraukia akį ir skatina įsitraukti.
  • Išnaudokite karuselės formato funkcionalumus: tai puikus būdas parodyti kelis skirtingus vaizdus toje pačioje reklamoje už tą pačią kainą.
  • Naudokite CTA (angl. Call-To-Action): veikti raginantys mygtukai ypač gerai atkreipia dėmesį ir skatina auditoriją atlikti norimą veiksmą.

Skirkite ypatingą dėmesį tekstui

Tekstas reklamoje ne mažiau svarbus nei vizualas – jis padeda iškomunikuoti norimą žinutę, turi emocinį poveikį ir skatina veikti. Keli patarimai, kaip sukurti įtaigų tekstą:

  • Neišsiplėskite: didžiuliame informaciniame sraute šiandien niekas neturi laiko ilgiems skaitiniams, tad būkite konkretūs. Pagrindinis vizualo tekstas turėtų tilpti į 1–3 eilutes.
  • Iškomunikuokite tikslą: rašykite taip, kad vartotojas iškart suprastų, kokio atoveiksmio iš jo tikitės. Ypač efektyviai čia veikia CTA mygtukai.
  • Būkite kūrybiški ir rašykite patys: dirbtinio intelekto (DI) įrankiai tekstų rašyme gali pagreitinti procesą, bet ieškančius kokybės ir unikalumo DI sugeneruotas tekstas ne visada tenkina. Akyliausi jau pastebėjo, kad prekių ženklų, kurių tekstų rašymui naudojami DI įrankiai, komunikacija yra supanašėjusi dėl tų pačių naudojamų frazių.
  • Sukurkite vertę ir deficito jausmą: DI įrankius šiuo atveju geriau išnaudokite vertinant realius vartotojų duomenis ir pagal tai personalizuojant turinį. Taip sukursite paveikesnį, įtaigesnį, vertingesnį tekstą, kuris jūsų tiksliniam vartotojui bus iškomunikuotas laiku ir vietoje.  

„Facebook“ reklama – iš pirmo žvilgsnio paprastas dalykas. Visgi, augantis šio socialinio tinklo informacinis srautas ir nauji techniniai funkcionalumai atneša savus iššūkius – kartais nežinome kaip išsiskirti iš kitų arba turime per mažai patirties, kad efektyviai išnaudotume visas „Facebook“ reklamos teikiamas galimybes. Rinkitės savo srities profesionalus – mūsų agentūros komanda pasiruošusi padėti, kad jūsų „Facebook“ reklamos vizualai būtų ne tik gražūs, bet ir efektyvūs. Susidomėjote? Pirmiausia kviečiame pasižvalgyti į mūsų komandos sukurtus kūrybinių banerių pavyzdžius. Jei jaučiate, kad tai galėtų būti apie jus – lauksime jūsų žinutės.

01

Skaidri ir sąžininga
partnerystė

Esame į rezultatą orientuota marketingo agentūra. Partneris, kuris dirba sąžiningai, rūpinasi jūsų verslo tikslais, skaidriai įkainoja paslaugas ir atliepia jūsų poreikius. Prieš pradėdami darbą su klientu, remdamiesi savo metodika, mes paskaičiuojame, kokį rezultatą galite gauti investuojant į reklamą internete. Užpildykite užklausos formą ir mes jums paskaičiuosime, kiek gali kainuoti potencialus klientas.
imgimg

Sužinokite,

kiek gali kainuoti

Jūsų potencialus klientas