Facebook reklama
Aurimas Skaržinskas
Facebook „Reach” kampanija
01.05.2022

Facebook „Reach” kampanija

Pradėjus kurti reklamą Facebook, vienas iš pirmųjų klausimų yra: o koks yra reklamos tikslas? Nuo jo labai priklauso tai, kokius rezultatus gausime iš Facebook reklamos. Tad pakalbėkime apie vieną iš aktualiausių Facebook reklamos tikslų – „Reach”.

Pagrindinis „Reach” tikslas – su mokama Facebook reklama ir už kuo mažesnę kainą pasiekti kuo daugiau žmonių.

Šis tikslas specialistų yra naudojamas palyginti retai. Greičiausiai dėl to, kad manoma, jog reklama turi atsipirkti čia ir dabar. Todėl specialistai dažniausiai renkasi srauto, potencialių klientų generavimo, žinučių bei konversijų reklamas. Mes ir patys rekomenduojame „Reach” tikslą naudoti tik kaip pagalbinę kampaniją anksčiau išvardintoms kampanijomis.

Pateiksime Jums pavyzdžių, kaip galite išnaudoti šią kampaniją savo tikslams pasiekti. Bet pirma, susipažinkime, kuo ji yra ypatinga.

KĄ VERTA ŽINOTI

  • Pasirinkus šią kampaniją, galite pasirinkti kokiu dažniu norite rodyti reklamą tam pačiam žmogui. Pavyzdžiui, galite pasirinkti 1 karto per 3 dienas dažnį.
  • Reklamos kampanijų struktūroje „Reach” kampanija yra pozicionuojama reklamos piltuvėlio viršuje (angl. Top of the funnel). Šioje stadijoje mes norime supažindinti potencialų klientą su produktu ar paslauga, nesitikint, kad klientas atliks tam tikrą veiksmą. Kitaip tariant, Jūsų reklama pasieks daug žmonių, tačiau įsitraukimo, nuorodų paspaudimų, konversijų rodikliai bus palyginti žemi.
  • Leidžiant šią kampaniją, rekomenduojame nustatyti, jog reklama būtų rodoma tik Facebook / Instagram naujienų sraute ir „Stories”. Tai yra efektyviausios reklamos rodymo vietos.

IDĖJOS, KAIP GALITE IŠNAUDOTI ŠIĄ KAMPANIJĄ

  • Ji puikiai tinka, jei norite pritraukti klientus į fizinę vietą. Pavyzdžiui, atidarėte dienos pietų restoraną ir norite, kad apie Jus sužinotų visi asmenys, esantys 1 km spinduliu aplink restoraną.
  • Leiskite „Reach” reklamą trumpo galiojimo akcijoms. Juk leidžiant tokią reklamą, Jūs norite, kad ją pamatytų kuo didesnis kiekis žmonių.
  • Persekiokite labai šiltą auditoriją. Pavyzdžiui, atrinkite auditoriją, kuri lankėsi Jūsų tinklapyje per pastarąsias 7 dienas. Su „Reach” kampanija Jūs parodysite reklamą didesnei daliai šiltos auditorijos lyginant su bet kokia kita Facebook kampanija.
  • Ilgą laiką leidžiant reklamą, pradeda atrodyti, kad reklama yra rodoma tiems patiems žmonėms ir niekaip nepasiekia žmonių, kurie dar nieko apie Jus nežino. Būtent dėl to, kad „Reach” kampanija pasiekia didesnę dalį Jūsų atrinktos auditorijos nei bet kuri kita kampanija, Jūs galite ją išnaudoti naujų auditorijų paieškai.
01

Skaidri ir sąžininga
partnerystė

Esame į rezultatą orientuota marketingo agentūra. Partneris, kuris dirba sąžiningai, rūpinasi jūsų verslo tikslais, skaidriai įkainoja paslaugas ir atliepia jūsų poreikius. Prieš pradėdami darbą su klientu, remdamiesi savo metodika, mes paskaičiuojame, kokį rezultatą galite gauti investuojant į reklamą internete. Užpildykite užklausos formą ir mes jums paskaičiuosime, kiek gali kainuoti potencialus klientas.
imgimg

Sužinokite,

kiek gali kainuoti

Jūsų potencialus klientas