Be reklamos negerai https://bereklamosnegerai.lt Be reklamos negerai Mon, 24 Apr 2023 11:52:27 +0000 lt-LT hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.7.8 https://bereklamosnegerai.lt/wp-content/uploads/2021/06/cropped-favicon-32x32.png Be reklamos negerai https://bereklamosnegerai.lt 32 32 Privatumo politika https://bereklamosnegerai.lt/privatumo-politika/ Mon, 24 Apr 2023 11:40:04 +0000 https://bereklamosnegerai.lt/?p=750 Patvirtinta UAB Ateities rinkodara vadovo

2023 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. 8

  1. Ką reiškia ši Privatumo politika?

Ši privatumo politika (toliau – Privatumo politika) apibrėžia pagrindines asmens duomenų tvarkymo taisykles ir sąlygas, kurios taikomos interneto svetainės www.bereklamosnegerai.lt (toliau – Interneto svetainė) lankytojams; UAB „Ateities rinkodara” (toliau – Ateities rinkodara) klientams (fiziniams asmenims) arba klientų (juridinių asmenų) atstovams; kandidatams, dalyvaujantiems Ateities rinkodara atrankose į laisvas darbo vietas; asmenims, kurie kreipiasi/teikia užklausas; Ateities rinkodara partnerių bei paslaugų teikėjų atstovams ir kita.

  1. Apie ATEITIES RINKODARA

UAB „Ateities rinkodara”, įmonės kodas 304933014, buveinė adresu Latvių g. 15, 1 aukštas, LT-08123 Vilnius, Lietuvos Respublika, duomenys apie bendrovę kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre. Kontaktai asmens duomenų klausimais: el. paštas info@bereklamosnegerai.lt; tel. Nr. +370 698 49159.

  1. Kas yra asmens duomenys?

Asmens duomenys yra bet kokia Ateities rinkodara apie Jus renkama/saugoma informacija, kuri gali būti panaudota, pavyzdžiui, Jūsų asmens tapatybei nustatyti, suteikti Jums paslaugas ir pan., bei yra saugoma elektroniniu ar popieriniu būdu.

Asmens duomenys apima bet kokią informaciją, įskaitant, bet neapsiribojant, Jūsų vardą, pavardę, adresą, elektroninio pašto adresą, telefono numerį, kurią apie Jus Ateities rinkodara renka/saugo dėl Privatumo politikoje ar atskirame Jūsų sutikime ar susitarime su Ateities rinkodara nurodytų tikslų.

  1. Kieno asmens duomenis Ateities rinkodara tvarko

Mums yra reikalingi Jūsų asmens duomenys, kurie gali būti renkami toliau aprašomais būdais. Privatumo politikoje nurodome, ko galima tikėtis, kai Ateities rinkodara renka asmens duomenis apie:

  • mūsų klientus (fizinius asmenis) bei mūsų klientų (juridinių asmenų) atstovus;
  • asmenis, kurie su mumis bendradarbiauja (partnerius/išorinius paslaugų teikėjus);
  • Interneto svetainės lankytojus;
  • asmenis, pateikusius mums užklausas/prašymus;
  • kandidatus į laisvą darbo vietą;
  1. Kaip Ateities rinkodara gauna Jūsų asmens duomenis

Mes renkame Jūsų asmens duomenis, kuriuos jūs mums apie save pateikiate, kai teikiate savo asmens duomenis per Ateities rinkodara interneto svetainę www.bereklamosnegerai.lt arba norėdami su mumis susisiekti per nurodytus Ateities rinkodara kontaktinius duomenis, kai teikiate mums savo duomenis, kad mes Jums, kaip klientui, suteiktume paslaugas, taip pat kai kandidatuojate pas mus dirbti ir pan.

  • Sudarant paslaugų teikimo/bendradarbiavimo/kita sutartis;
  • Jums pateikiant mums savo duomenis (užklausas) per mūsų interneto svetainę arba vietoje;
  • Kai Jūs elektroniniu laišku kreipiatės Ateities rinkodara nurodytu elektroninio pašto adresu;
  • Kai sutinkate su slapukų įdiegimu Jūsų įrenginyje;
  • Kai kandidatuojate į laisvas mūsų darbo vietas;
  • Ar kitu būdu pateikiate ar Jūsų sutikimu gaunant iš trečiųjų šalių informaciją.
  1. Kokius asmens duomenis ir kokiu tikslu mes tvarkome

Paslaugų suteikimo fiziniams asmenims tikslu tvarkomi šie klientų (fizinių asmenų) asmens duomenys:

  • Vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, banko sąskaitos Nr., asmens kodas, tiekėjų bei pirkėjų rekvizitai, kiti su paslaugų teikimu susiję asmens duomenys (sąrašas nėra baigtinis).

Paslaugų suteikimo juridiniams asmenims tikslu tvarkomi šie klientų (juridinių asmenų) atstovų asmens duomenys:

  • Kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono Nr., kita);
  • Duomenys, susiję su darbo užmokesčio skaičiavimu;
  • Duomenys, susiję su skolų apskaita;
  • Duomenys, susiję su deklaracijų parengimu ir pateikimu;
  • Duomenys, susiję su banko pavedimų atlikimu;
  • Kita (sąrašas nėra baigtinis).

Bendradarbiavimo/partneriavimo su Ateities rinkodara tikslu tvarkomi šie partnerių/išorinių paslaugų teikėjų (jų atstovų) asmens duomenys:

  • vardas, pavardė, telefono numeris, miestas, el. pašto adresas, banko sąskaitos numeris, (sąrašas nėra baigtinis).

Užklausos, gautos per Ateities rinkodara interneto svetainę, administravimo bei atsakymo pateikimo tikslu tvarkomi šie interneto svetainės lankytojų asmens duomenys:

  • vardas, elektroninio pašto adresas, tema bei laisvas tekstas.

Pažymėtina, kad Ateities rinkodara ištrina duomenų subjektų pateiktus perteklinius asmens duomenis, kurie nėra reikalingi užklausos pateikimo bei atsakymo gavimo tikslu.

Naujų darbuotojų atrankos tikslu tvarkomi šie kandidatų asmens duomenys:

  • vardas, pavardė, CV, tel. Nr., elektroninio pašto adresas, turimi sertifikatai, mokslų baigimo diplomas, atvaizdas, kvalifikacinės savybės, darbinė patirtis (ankstesnės darbovietės).

Tiesioginės rinkodaros vykdymo tikslu tvarkomi šie klientų (fizinių asmenų) arba klientų (juridinių asmenų) atstovų asmens duomenys:

  • vardas, el. pašto adresas.

Lankytojui prisijungus ar apsilankius Ateities rinkodara interneto svetainėje, automatiškai surenkami ir apdorojami šie techniniai asmens duomenys:

  • IP adresas;
  • prisijungimo data ir laikas;
  • tinklalapio, kuris jungiasi su mūsų Interneto svetaine pavadinimas ir universalusis adresas (URL);
  • Lankytojo įrenginio operacinės sistemos duomenys;
  • Lankytojo interneto paslaugų teikėjo informacija;
  • Lankytojo geografinės vietos duomenys;
  • kita susijusi techninė informacija.

Savo veikloje Ateities rinkodara taip pat yra kai kurių savo klientų Duomenų tvarkytojai ir tvarko jų, kaip Duomenų valdytojų, asmens duomenis jų interesais bei vardu, pagal su jais sudarytas Duomenų tvarkymo sutartis bei pateiktus rašytinius nurodymus dėl asmens duomenų tvarkymo. 

  1. Kokie yra teisėto tvarkymo pagrindai ir kiek saugoma
  • Sutartis (paslaugų teikimo/bendradarbiavimo/kita);
  • Teisėtas interesas – atsakyti į Jūsų užklausas, suteikti informaciją, kurios Jūs mūsų teiraujatės ir t.t.
  • Teisės aktų nustatytų prievolių vykdymas (vykdomos veiklos teisės aktų reikalavimų vykdymas, apskaita, archyvavimas ir t.t.);
  • Sutikimas (pvz., dalyvaujant darbuotojų atrankoje, vykdant tiesioginę rinkodarą ir t.t.).

Jūsų asmens duomenis saugosime tiek laiko, kiek reikia šioje Privatumo politikoje nustatytiems tikslams pasiekti ir įgyvendinti, atsižvelgiant į Jums teikiamų paslaugų ar bendradarbiavimo pobūdį, išskyrus atvejus, kai ilgesnis asmens duomenų ir susijusių dokumentų saugojimas yra nustatytas pagal taikomus norminius teisės aktus ir yra reikalingas (pvz. privalomi buhalterinių ir kitų dokumentų saugojimo terminai ir pan.) arba sąlygotas duomenų valdytojo teisėtų interesų gynybos teisminėse ar kitos valstybės institucijose.

  1. Dalyvavimas atrankose

Ateities rinkodara renka ir tvarko Jūsų gyvenimo aprašymą (CV) ir/ar motyvacinį laišką ir/ar kitą Jūsų pateiktą informaciją dalyvavimo atrankoje metu darbo atrankos vykdymo tikslu Jūsų sutikimo pagrindu, kurį Jūs išreiškiate Ateities rinkodara, atsiųsdami/pateikdami per Interneto svetainę savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitą informaciją.

Pasibaigus darbuotojų atrankai, Jūsų asmens duomenis įsipareigojame ištrinti ir/ar sunaikinti per 5 darbo dienas po to, kai su atrinktu kandidatu bus pasirašyta darbo/praktikos sutartis, nebent Jūs atskiru sutikimu sutiksite, kad Jūsų duomenys ir toliau būtų naudojami Jūsų sutikime nurodytais tikslais.

  1. Tiesioginė rinkodara

Jums tapus mūsų klientu ir asmens duomenų rinkimo metu neišreiškus nesutikimo arba davus atskirą sutikimą, Jūsų asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais.

Jūs turite teisę bet kuriuo metu nesutikti, kad su Jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi tokiais tikslais.

Ateities rinkodara nebetvarko (nebenaudoja) Jūsų asmens duomenų tiesioginės rinkodaros tikslais, kai tik Jūs paprieštaraujate duomenų tvarkymui šiuo tikslu.

Jūsų atsisakymas gauti reklaminius pasiūlymus ir naujienas nesutrukdys Jums naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis, tačiau tai reikš, kad mes negalėsime teikti Jums naudingų pasiūlymų. Apie nesutikimą arba savo sutikimo atšaukimą, Jūs galite mus informuoti el. paštu info@bereklamosnegerai.lt.

Tiesioginės rinkodaros tikslais Ateities rinkodara aktyviai naudoja Jūsų asmens duomenis tol, kol esate Ateities rinkodara klientas (jeigu neišreiškėte nesutikimo duomenų rinkimo metu) arba 3 metus nuo sutikimo davimo momento (jeigu davėte atskirą sutikimą), išskyrus, jei Jūs atšaukiate savo sutikimą. Sutikimas saugomas archyve 1 metus nuo sutikimo aktyvaus naudojimo termino pasibaigimo.

  1. Duomenų atskleidimas

Mes galime atskleisti informaciją apie Jus mūsų darbuotojams, paslaugų tiekėjams ar kitiems gavėjams, jei pagrįstai reikia tiems tikslams, kaip nurodyta šioje Privatumo politikoje.

Tam tikromis aplinkybėmis galime būti įpareigoti perduoti Jūsų asmens duomenis, kai:

  • informaciją turime atskleisti pagal įstatymus, įskaitant atvejus, kai asmens duomenis turime atskleisti mokesčių administratoriui ir teisėsaugos institucijoms nusikaltimų prevencijos bei aptikimo tikslais;
  • asmens duomenis turime atskleisti dėl teisinių procedūrų arba siekdami gauti teisinę konsultaciją, arba juos atskleisti yra būtina siekiant nustatyti, įgyvendinti arba apginti mūsų teises;
  • informaciją būtina atskleisti siekiant apsaugoti mūsų arba kitų asmenų interesus (pavyzdžiui, užkirsti kelią sukčiavimui);
  • informacija turi būti atskleista trečiajai šaliai, kuri mūsų vardu teikia administravimo ar duomenų tvarkymo paslaugas (mūsų Duomenų tvarkytojai). Susidarius tokioms aplinkybėms, įsipareigojame imtis priemonių ir užtikrinti, kad trečiosios šalys saugotų asmens duomenis taip pat, kaip juos saugome mes, bei pranešti Jums apie šios Privatumo politikos pakeitimus; ir
  • informaciją būtina atskleisti potencialiam mūsų įmonės turto ar organizacijos pirkėjui.

Jei Jūsų asmens duomenys bus perduodami trečiajai valstybei ir (ar) tarptautinei organizacijai mes Jus apie tai informuosime iš anksto ir užtikrinsime, kad duomenys būtų perduodami laikantis galiojančių teisės norminių aktų reikalavimų.

  1. Jūsų asmens duomenų saugumas

Jūsų asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų. Tvarkydami Jūsų asmens duomenis, mes įgyvendiname organizacines ir technines priemones, kurios užtikrina asmens duomenų apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo.

  1. Jūsų teisės

Šiame skyriuje pateikiama informacija apie Jūsų turimas teises, susijusias su mūsų vykdomu Jūsų asmens duomenų tvarkymu, ir atvejus, kada šiomis teisėmis galite pasinaudoti. Jei norite gauti daugiau informacijos apie savo teises ar jas įgyvendinti, susisiekite su mumis šiuo elektroninio pašto adresu: info@bereklamosnegerai.lt.

Nepagrįstai nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo prašymo gavimo, Jums pateiksime informaciją apie veiksmus, kurių imtasi gavus Jūsų prašymą dėl Jūsų teisių įgyvendinimo. Atsižvelgiant į prašymo sudėtingumą ir gautų prašymų skaičių, minėtas terminas gali būti pratęstas dar 2 mėnesiams. Ateities rinkodara atsisakys įgyvendinti šias Jūsų teises tik teisės aktuose numatytais atvejais.

  • Teisė atšaukti sutikimą

Jei esate pateikę mums aiškų sutikimą dėl Jūsų duomenų tvarkymo, jį galite bet kada atšaukti apie tai pranešdami elektroninio pašto adresu: info@bereklamosnegerai.lt.

  • Teisė susipažinti su savo asmens duomenimis

Siekiame, kad Jūs iki galo suprastumėte, kaip mes naudojame Jūsų asmens duomenis, ir dėl to nepatirtumėte jokių nepatogumų. Jūs galite bet kada susisiekti su mumis ir pasiteirauti, ar mes tvarkome kokius nors Jūsų asmens duomenis. Jei mes saugome ar bet kokiu būdu naudojame Jūsų asmens duomenis, Jūs turite teisę su jais susipažinti. Norėdami tai padaryti, pateikite mums rašytinį prašymą šiuo elektroninio pašto adresu: info@bereklamosnegerai.lt, patvirtinkite savo asmens tapatybę; teikdami tokį prašymą, laikykitės sąžiningumo ir protingumo principų.

  • Papildomos teisės

Toliau pateikiame informaciją apie papildomas Jūsų turimas teises, kurias galite įgyvendinti laikydamiesi toliau aprašytos tvarkos.

  • Jūs turite teisę prašyti mūsų ištaisyti bet kokius turimų duomenų netikslumus. Tokiu atveju mes galime paprašyti Jūsų patvirtinti ištaisytą informaciją.
  • Jūs turite teisę prašyti mūsų ištrinti Jūsų asmens duomenis. Prašome atkreipti dėmesį, kad tokį prašymą galėsime įvykdyti tik, jei:
  • Jūsų asmens duomenys yra nebereikalingi tikslams, kuriems jie buvo surinkti, įgyvendinti (pavyzdžiui, mums reikalingi Jūsų asmens duomenys, kad galėtume atsakyti į Jūsų laiškus);
  • rinkti, saugoti arba naudoti asmens duomenis mums draudžia įstatymai;
  • Jūsų asmens duomenys yra nereikalingi, siekiant nustatyti, įgyvendinti arba ginti teisinį reikalavimą, pavyzdžiui, teisiniame procese.
  • Jūs turite teisę prašyti mūsų riboti Jūsų asmens duomenų tvarkymą arba jų netvarkyti:
  • laikotarpiu, kurio reikia tam, kad įsitikintumėme Jūsų asmens duomenų tikslumu, kai pateikiate pretenzijas dėl duomenų tikslumo;
  • kai mūsų vykdomas Jūsų asmens duomenų rinkimas, saugojimas arba naudojimas yra neteisėtas, tačiau nusprendžiate neprašyti ištrinti duomenų;
  • kai Jūsų asmens duomenys mums yra nebereikalingi, tačiau Jums jų reikia, kad galėtumėte nustatyti, įvykdyti arba apginti teisinį reikalavimą;
  • laikotarpiu, kurio reikia tam, kad būtų nustatyta, ar mes turime svarbesnį teisinį pagrindą ir toliau tvarkyti Jūsų asmens duomenis, jei pasinaudojote savo teise išreikšti prieštaravimą dėl asmens duomenų tvarkymo.
  • Jūs turite teisę į duomenų, kuriuos iš Jūsų gavome Jums sutinkant arba sutarties sudarymo tikslais, perkėlimą. Jums pasinaudojus šia teise, Jūsų prašymu perkelsime Jūsų pateiktų duomenų kopiją.
  • Jūs turite teisę nesutikti, kad mes naudotumėme Jūsų asmens duomenis:
  • kai tokius duomenis naudojame siekdami užtikrinti savo teisėtus interesus, tačiau neturime svarbesnio teisinio pagrindo ir toliau naudoti Jūsų asmens duomenis; arba
  • bet kada, kai Jūsų asmens duomenis naudojame naujienlaiškiams siųsti arba tiesioginės rinkodaros tikslais. Tokiu atveju duomenys nebebus naudojami šiais tikslais, tačiau jie gali būti naudojami kitais teisėtais tikslais.
  1. Skundai

Jei manote, kad Jūsų, kaip asmens duomenų subjekto, teisės yra ir (ar) gali būti pažeistos, prašome nedelsiant kreiptis į mus su skundu elektroninio pašto adresu info@bereklamosnegerai.lt. Tik gavus Jūsų skundą mes įsipareigojame susisiekti su Jumis per pagrįstą laikotarpį ir informuoti apie skundo tyrimo eigą, o vėliau ir apie rezultatą.

Kai susisiekiate su mumis norėdami pateikti skundą, Jūsų asmens duomenis naudojame tik skundui išnagrinėti ir atsakymui pateikti bei mūsų teikiamų paslaugų kokybei įvertinti. Gavus skundą dėl mūsų komandos nario, mums gali tekti atskleisti šiam asmeniui Jūsų asmens tapatybę. Jūs galite nurodyti, kad nepageidaujate, jog Jūsų asmens tapatybę atskleidžianti informacija būtų atskleista, ir mes stengsimės atsižvelgti į Jūsų prašymą. Vis dėlto, išnagrinėti skundą anonimiškai ne visada gali būti įmanoma.

Jei esate nepatenkinti mūsų atsakymu, Jūs galite pateikti skundą tiesiogiai Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (telefono Nr. +370 5271 2804, el. paštas: ada@ada.lt). Jūs taip pat turite teisę pateikti skundą priežiūros institucijai, valstybėje narėje, kurioje yra Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta, darbo vieta arba vieta, kurioje padarytas įtariamas pažeidimas.

  1. Atsakomybė

Jūs esate atsakingi už savo pateikiamų duomenų konfidencialumą bei už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus užsakymus ar kt.) atliekamus mūsų Interneto svetainėje. Jūs esate atsakingas, kad Jūsų mums pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Jūsų pateikti duomenys, Jūs turite nedelsdamas mus apie tai informuoti elektroniniu paštu info@bereklamosnegerai.lt.  Mes jokiu atveju nebūsime atsakingi už žalą, atsiradusią Jums dėl to, jog Jūs nurodėte neteisingus ar neišsamius asmens duomenis arba neinformavote mūsų jiems pasikeitus.

  1. Privatumo politikos pakeitimai

Mes galime bet kada atnaujinti ar pakeisti šią Privatumo politiką. Tokia atnaujinta ar pakeista Privatumo politika įsigalios nuo jos paskelbimo mūsų Interneto svetainėje.

Privatumo politikos apačioje pateikiama „Atnaujinimo data“ nurodo, kada Privatumo politika atnaujinta paskutinį kartą.

Paskutinis Privatumo politikos atnaujinimas buvo atliktas 2023-04-10.

]]>
Sprendimas ar pirkti Jūsų produktą įvyksta internete https://bereklamosnegerai.lt/zero-moment-of-truth/ https://bereklamosnegerai.lt/zero-moment-of-truth/#respond Wed, 04 May 2022 07:35:37 +0000 https://bereklamosnegerai.lt/?p=656 Perskaičius įrašą, dažniausiai kyla tokios mintys: „Geras, šito nežinojau“ arba „Aha, apie tai jau buvau girdėjęs, bet ačiū, kad priminei“. Šis įrašas yra „Aha“ tipo. Tačiau tikiu, kad jį perskaičius, Jums kils idėjų.

2005 metais buvo publikuotas straipsnis, kuris pakeitė nusistovėjusias marketingo taisykles. Straipsnyje buvo rašoma apie 7 sekundžių svarbą žmogaus apsisprendimui, kai jis pamato prekes parduotuvės lentynoje. Kompanija „Procter&Gamble“ šį 7 sekundžių momentą pavadino pirmąja tiesos akimirka (angl. First Moment of Truth). Vėliau marketingo specialistai atrado, kad iš tiesų egzistuoja dvi tiesos akimirkos. Pirmoji, kai žmogus pamato prekę lentynoje ir sprendžia ar pirks ją, ar ne. Ir antroji, kai vartotojas grįžta namo, išbando nusipirktą prekę ir ją įvertina. Tradicinis marketingo modelis susideda iš trijų stadijų:

  • 1) Stimulas – žmogus pamato prekės reklamą.
  • 2) Pirmoji tiesos akimirka – žmogus jau parduotuvėje prie prekių lentynos lygina prekes, konsultuojasi ir apsisprendžia ar pirkti prekę.
  • 3) Antroji tiesos akimirka – žmogus išbando prekę ir susidaro apie ją nuomonę, kuria dalinasi su kitais.
ZMOT - tradicinis marketingo modelis

Zero Moment of Truth

Kompanija „Google“ 2011 metais papildė šią teoriją. Vartotojų elgseną pakeitė internetas. Prieš pirmąją ir antrąją tiesos akimirką įvyksta Zero Moment of Truth (ZMOT). Ir būtent šioje stadijoje vartotojas priima sprendimą. 

Anksčiau vartotojas pamatęs reklamą (stimulas), eidavo į parduotuvę ir pirmą kartą pamatydavo prekę parduotuvės lentynoje (pirmoji tiesos akimirka). Nusipirkęs ir pabandęs prekę, jis susidaro apie ją nuomonę ir ja dalinasi su kitais (antroji tiesos akimirka). Dabar tarp stimulo ir pirmosios tiesos akimirkos įsiterpia ZMOT. Vartotojas, pamatęs produkto reklamą, neina iš karto jos apžiūrėti į parduotuvę ir pirkti. Visų pirma, jis naršo internete, skaito atsiliepimus, straipsnius ir taip renka informaciją apie prekę. Internetas įgalino žmones surinkti kuo daugiau informacijos apie prekę ir taip patirti nulinę tiesos akimirką. Pavyzdžiui, vartotojas, pamatęs telefono reklamą „Facebook’e“ (stimulas), neina iš karto į parduotuvę jo nusipirkti. Jis naršo internete ir ieško informacijos apie jį – skaito atsiliepimus, lygina su kitais telefonais (ZMOT). Ir būtent šioje stadijoje jis jau apsisprendžia ar jis tą telefoną pirks ar ne, t. y., jam nereikia patirti pirmosios tiesos akimirkos, kad apsispręstų. 

ZMOT - marketingo modelis

Atsakykite į šiuos klausimus:

  • 1) Ką darote, kai sužinote apie naują restoraną ir svarstote, ar verta jame apsilankyti?
  • 2) Ką darote, kai norite išsirinkti gydytoją?

Greičiausiai internete skaitysite atsiliepimus („Tripadvisor“ , „Facebook“ , „Google“, „Wolt“, „ Pincetas.lt“) ir tik tada priimsite sprendimą.

Tame pačiame tyrime paminėta, jog jau 2011 m. prieš apsispręsdamas dėl pirkimo, žmogus peržiūrėdavo apytiksliai 10,4 informacijos šaltinių. Daugoka. Ką tai reiškia? Galite būti labai geras pardavėjas, bet Jums parduoti sutrukdys Jūsų apsileidimas internete. 

Savo klientų bei darbuotojų klausiame, kur ir kokios jie informacijos ieškojo prieš priimant sprendimą dirbti su mumis. 

Būtų įdomu išgirsti, kokie informacijos šaltiniai internete Jums atrodo aktualiausi. Tuo tarpu pateikiu savo sąrašą:

  • „Rekvizitai.lt“. Banalu, bet daug įmonių čia vis dar turi nesutvarkytus profilius. Mūsų atveju, besidomėdami mumis, tiek klientai, tiek darbuotojai tikrino šį šaltinį.
  • Jūsų tinklapis. Tai yra šaltinis, kurį Jūs pilnai kontroliuojate. Todėl pasirūpinkite, kad jis atsakytų į pagrindinius klientų poreikius, jiems kylančius klausimus ar prieštaravimus.
  • „Google My Business“. Nors daug įmonių yra susikūrusios savo profilius čia, didžioji dauguma jų pilnai neišnaudoja. Ar žinote, kad čia galite įkelti video, nuotraukas, logo, viršelio nuotrauką, aprašymą ir t.t.?
  • „Google“ paieška. Tiksliau – pirmi 10 paieškos rezultatų, kurie yra pateikiami įvedant Jūsų įmonės pavadinimą į „Google“. Sutikite, kad tai yra pirmas dalykas, ką darome, kai norime sužinoti daugiau informacijos. Nors čia didelės kontrolės neturime, reikia suprasti, kad „Google“ paieškoje soc. tinklai yra gerai reitinguojami: Facebook, Instagram, LinkedIn ir kt. Turint aktyvias įmonės paskyras šiuose soc. tinkluose, pirmose Google paieškos pozicijose bus pateikiamos nuorodos būtent į šias paskyras. Taip dažnai yra googlinamas ir įmonės vadovas.
  • „Google“ vaizdai. Būtų gerai, kad googlinant apie Jūsų įmonę, „Google“ vaizduose būtų randamos nuotraukos, susijusios su Jūsų įmone (logotipas, komandos nariai, kitos nuotraukos).
  • „Youtube“ video apžvalgos. Dažnai žmonės nenori skaityti ir mieliau žiūri video apžvalgas. Ypatingai automobilių, kompiuterių, telefonų ir kt. Nufilmuokite savo produkto apžvalgą.
  • Atsiliepimai. Atsiliepimus apie Jus klientai gali rašyti visur: „Facebook“, „Google My Business“, „Rekvizitai.lt“, „Trustpilot“, „Tripadvisor“, „Pincetas.lt“ ir t.t. Taip, atsiliepimų mes negalime kontroliuoti, tačiau turiu dvi asmenines taisykles liečiančias atsiliepimų temą: (1) Paraginkite patenkintus klientus palikti atsiliepimą (nepatenkintas klientas atsiliepimą paliks ir be Jūsų paraginimo). (2) Atsakykite į neigiamus atsiliepimus. Tikrai esate turėję situacijų, kai atsiliepimų skiltyje savininko atsakymas Jus labiau įtikino nei pats kliento atsiliepimas. Gal tiesiog klientas pasikarščiavo?
  • Pakartotinė reklama. Nors ZMOT stadijoje dažniausiai žmogus pats proaktyviai ieško informacijos apie Jus, tačiau su pakartotine reklama galima kiek apeiti šią taisyklę. Pakartotinė reklama „Facebook“ ir „Google“ stiprina Jūsų pozicijas. Tačiau svarbu nepersekioti žmogaus su ta pačia reklama, kuri paskatino įsitraukti į Jūsų turinį. Rekomenduoju pakartotinės reklamos pagalba kovoti su žmonėms kylančiais prieštaravimais.

Suprantu, kad resursų kiekis yra ribotas ir tinkamai pasirūpinti visais galimais komunikacijos kanalais gali būti sudėtinga. Geriausias sprendimas būtų paskambinti buvusiems ir esamiems klientams, darbuotojams bei paklausti, kaip ir kokios informacijos jie apie Jus ieškojo. Taip suprasite, kurie kanalai Jums yra aktualiausi. 

Linkiu surasti savąsias nulines tiesos akimirkas.

]]>
https://bereklamosnegerai.lt/zero-moment-of-truth/feed/ 0
Facebook „Reach” kampanija https://bereklamosnegerai.lt/facebook-reach-kampanija/ Sun, 01 May 2022 14:30:38 +0000 https://bereklamosnegerai.lt/?p=649 Pradėjus kurti reklamą Facebook, vienas iš pirmųjų klausimų yra: o koks yra reklamos tikslas? Nuo jo labai priklauso tai, kokius rezultatus gausime iš Facebook reklamos. Tad pakalbėkime apie vieną iš aktualiausių Facebook reklamos tikslų – „Reach”.

Pagrindinis „Reach” tikslas – su mokama Facebook reklama ir už kuo mažesnę kainą pasiekti kuo daugiau žmonių.

Šis tikslas specialistų yra naudojamas palyginti retai. Greičiausiai dėl to, kad manoma, jog reklama turi atsipirkti čia ir dabar. Todėl specialistai dažniausiai renkasi srauto, potencialių klientų generavimo, žinučių bei konversijų reklamas. Mes ir patys rekomenduojame „Reach” tikslą naudoti tik kaip pagalbinę kampaniją anksčiau išvardintoms kampanijomis.

Pateiksime Jums pavyzdžių, kaip galite išnaudoti šią kampaniją savo tikslams pasiekti. Bet pirma, susipažinkime, kuo ji yra ypatinga.

KĄ VERTA ŽINOTI

  • Pasirinkus šią kampaniją, galite pasirinkti kokiu dažniu norite rodyti reklamą tam pačiam žmogui. Pavyzdžiui, galite pasirinkti 1 karto per 3 dienas dažnį.
  • Reklamos kampanijų struktūroje „Reach” kampanija yra pozicionuojama reklamos piltuvėlio viršuje (angl. Top of the funnel). Šioje stadijoje mes norime supažindinti potencialų klientą su produktu ar paslauga, nesitikint, kad klientas atliks tam tikrą veiksmą. Kitaip tariant, Jūsų reklama pasieks daug žmonių, tačiau įsitraukimo, nuorodų paspaudimų, konversijų rodikliai bus palyginti žemi.
  • Leidžiant šią kampaniją, rekomenduojame nustatyti, jog reklama būtų rodoma tik Facebook / Instagram naujienų sraute ir „Stories”. Tai yra efektyviausios reklamos rodymo vietos.

IDĖJOS, KAIP GALITE IŠNAUDOTI ŠIĄ KAMPANIJĄ

  • Ji puikiai tinka, jei norite pritraukti klientus į fizinę vietą. Pavyzdžiui, atidarėte dienos pietų restoraną ir norite, kad apie Jus sužinotų visi asmenys, esantys 1 km spinduliu aplink restoraną.
  • Leiskite „Reach” reklamą trumpo galiojimo akcijoms. Juk leidžiant tokią reklamą, Jūs norite, kad ją pamatytų kuo didesnis kiekis žmonių.
  • Persekiokite labai šiltą auditoriją. Pavyzdžiui, atrinkite auditoriją, kuri lankėsi Jūsų tinklapyje per pastarąsias 7 dienas. Su „Reach” kampanija Jūs parodysite reklamą didesnei daliai šiltos auditorijos lyginant su bet kokia kita Facebook kampanija.
  • Ilgą laiką leidžiant reklamą, pradeda atrodyti, kad reklama yra rodoma tiems patiems žmonėms ir niekaip nepasiekia žmonių, kurie dar nieko apie Jus nežino. Būtent dėl to, kad „Reach” kampanija pasiekia didesnę dalį Jūsų atrinktos auditorijos nei bet kuri kita kampanija, Jūs galite ją išnaudoti naujų auditorijų paieškai.
]]>
Kaip suplanuoti marketingo biudžetą ir rezultatą? https://bereklamosnegerai.lt/kaip-suplanuoti-marketingo-biudzeta-ir-rezultata/ https://bereklamosnegerai.lt/kaip-suplanuoti-marketingo-biudzeta-ir-rezultata/#respond Mon, 28 Jun 2021 06:57:28 +0000 http://bereklamosnegerai.lt/?p=276 Kuriant reklamą mums visada kyla klausimas, kiek reikia investuoti į reklamą, kokio rezultato galime tikėtis.

Tam, kad pasiektumėte pagrindinį tikslą, turite jį suskaidyti į mažus žingsnelius, kuriuos galite kontroliuoti. Tarkime jūsų užduotis yra per savaitę padaryti 3 paslaugų pardavimus.
Jūs parduodate savo paslaugas susitikimo metu. Jūs žinote, kad jūs parduodate savo paslaugas tik per kas antrą susitikimą – konversija iš susitikimų į pardavimus yra 50 proc.
Prieš susitikimą potencialūs klientai užpildo užklausos formą jūsų tinklapyje. 3 iš 5 užpildę užklausą, sutinka su jumis susitikti – 60 proc. konversija.
Remdamiesi turimais duomenimis, jūs taip pat žinote, jog konversija iš tinklapio paspaudimų į užklausą yra apie 1 proc., o paspaudimas į tinklapį vidutiniškai kainuoja 0,10 euro.

Ką galite padaryti su šiais duomenimis? Padaryti atvirkštinį planavimą (reverse engineering). Štai kaip ji atrodo:

3 pardavimai
6 susitikimai (konversija 50 proc.)
10 užklausų (konversija 60 proc.)
1000 paspaudimų į tinklapį (konversija 1 proc.)
Reklamos biudžetas 100 eurų (vid. paspaudimo kaina 0,10)

Tai reiškia, jog per savaitę jūs turite sulaukti 1000 paspaudimų į savo tinklapį, tada gausite 10 užklausų, iš kurių 6 su jumis susitiks ir 3 nupirks jūsų paslaugas.

Taip jūs išskaidote savo tikslą iki veiksmų, kuriuos galite kontroliuoti. Šiuo atveju tai yra paspaudimai. Jei matote, kad jūs tokio reklamos biudžeto neturėsite – turite galvoti, kaip gauti nemokamų paspaudimų ir kiek jų reikės. Taip pat toks planavimas atskleidžia, jog kartais tikslai yra nerealūs ir sunkiai įgyvendinami. Tokiu atveju keliate sau kitus tikslus arba visai keičiate strategiją. Taip pat galite savęs klausti, ar tikrai jums apsimoka išleisti 100 eurų, kad gautumėte 3 pardavimus. Gal tokiu atveju jums visai neliks pelno?

]]>
https://bereklamosnegerai.lt/kaip-suplanuoti-marketingo-biudzeta-ir-rezultata/feed/ 0
Kas yra socialinis įrodymas (social proof)? https://bereklamosnegerai.lt/socialinis-irodymas/ https://bereklamosnegerai.lt/socialinis-irodymas/#respond Sun, 27 Jun 2021 19:15:00 +0000 http://bereklamosnegerai.lt/?p=189 Socialinis įrodymas – socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas?

Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus.

1) Facebook atsiliepimai. Proaktyviai prašykite, jog žmonės paliktų atsiliepimus jūsų Facebook paskyroje. Šiuos atsiliepimus galite importuoti į savo tinklapį. Taip žmonės tikrai žinos, jog atsiliepimai yra tikri.

2) Google atsiliepimai. Prieš pirkdami žmonės atlieka tam tikrą analizę. Pasirūpinkite, jog jūsų verslo Google paskyra būtų sutvarkyta ir su atsiliepimais. Atsiliepimus taip pat galime importuoti į tinklapį.

3) Sutvarkykite rekvizitai.lt paskyrą. Įkelkite įmonės nuotraukas, aprašymą, nuorodas į soc. tinklus, pasirūpinkite atsiliepimais.

4) Video atsiliepimai. Turėkite ne tik rašytinių atsiliepimų, bet ir video formate.

5) Atvejo analizės. Parodykite, kokius rezultatus pasiekėte su savo produktu. Apie tai, kaip turi atrodyti atvejo analizė, parašėme atskirą įrašą šioje paskyroje.

6) Žmonių įsitraukimas į mokamą reklamą. Jūsų įrašas, kuris turi daug like’ų, komentarų, share’ų sulauks žymiai daugiau dėmesio nei įrašas be jokio žmonių įsitraukimo. Darant reklamą Facebook, iš pradžių kaip tikslą pasirinkite žmonių įsitraukimą. Kai įrašas surinks daug reakcijų, tą patį įrašą paleiskite su tikslu “Konversijos”.

7) Sertifikatai. Į tinklapį įkelkite turimus oficialius sertifikatus, licencijas ir pan.

8) Sekėjų skaičius. Sutikite, kai pamatote, kad paskyra soc. tinkluose turi 5 sekėjus, jums tai pasitikėjimo nekelia.

9) Įmonių, su kuriomis dirbate, logotipai. Įkelkite į savo tinklapį įmonių, su kuriomis dirbate, logotipus.

10) Eksperto komentaras. Sužinokite, kas yra nuomonės lyderis jūsų srityje ir gaukite jo nuomonę, komentarą.

11) Blog’as ir Vlog’as. Parodykite, jog esate ekspertai savo srityje rašydami straipsnius ir filmuodami video.

]]>
https://bereklamosnegerai.lt/socialinis-irodymas/feed/ 0
Kaip nulaužė mūsų Facebook verslo paskyrą? https://bereklamosnegerai.lt/post-3/ https://bereklamosnegerai.lt/post-3/#respond Fri, 25 Jun 2021 19:14:36 +0000 http://bereklamosnegerai.lt/?p=187 Tikriausiai jau teko girdėti atvejus, kai sukčiai įsilaužia į asmenines Facebook paskyras ir pradeda leisti savo reklamą per jūsų reklamos paskyras. Lygiai prieš mėnesį tas nutiko ir mūsų įmonei – buvo įsilaužta į mūsų darbuotojo paskyrą ir per mūsų klientų reklamų paskyras pradėtos leisti svetimos reklamos. Administruodami savo klientų reklamos paskyras, pamatėme įtartiną veiklą – atsirado kampanijų, kurių dienos biudžetas siekė nuo 13 iki 30K. Nuėję į kitas paskyras, pamatėme tas pačias kampanijas – supratome, jog turime “svečių”. Vėliau pamatėme, kokia reklama buvo leidžiama iš mūsų administruojamų paskyrų.

Ilgai nesiplečiant, savo verslo paskyrą atgavome. Įsilaužimą pamatėme iš karto, todėl spėjome greitai sureaguoti. Didelių nuostolių nepatyrėme, o Facebook, nors ir labai lėtai, tvarkingai atstatė paskyras, grąžino sukčių reklamoms išleistas sumas. Be abejo, šis įvykis paskatino domėtis paskyrų saugumu, jog tokie dalykai nepasikartotų ateityje. Šiame įraše aprašysiu, ką pavyko išsiaiškinti per šį mėnesį, ir kokių priemonių reikia imtis, norint sumažinti įsibrovimo riziką iki minimumo.

2 veiksnių autentifikacijos neužtenka

Žinoma, kiekvienas Facebook reklamas administruojantis žmogus turi turėti 2 veiksnių autentifikaciją. Aktyvavus šią funkciją, net ir turint jūsų slaptažodį, prie jūsų paskyros negalima būtų prisijungti, jeigu būtų jungiamasi iš jums nepriklausančių įrenginių. Pavyzdžiui, jeigu jūs norėtumėte prisijungti prie savo Facebook paskyros iš draugo kompiuterio, tokį prisijungimą jūs turėtumėte patvirtinti kodu, kuris būtų atsiunčiamas jums į telefoną. Tokią apsaugą mes visi esame aktyvavę, tačiau vis tiek buvo to nepakako. Esmė tame, jog įsilaužėliams jūsų paskyros slaptažodis nereikalingas. Jiems reikia jūsų verslo paskyrų, reklamos paskyrų, puslapių. Visą tai galima padaryti neturint jūsų prisijungimo vardo ir slaptažodžio. Kaip?

Visa esmė slypi (1) įskiepiuose, papildiniuose, kuriuos jūs įsirašote savo naršyklėje ir (2) prisijungimuose prie tam tikrų tinklapių, programėlių per Facebook paskyrą. Įdiegdami savo naršyklėje kažkokį nepavojingą papildinį, nedaugelis žmonių supranta, kad papildinys gauna prieigą prie visų jūsų naršyklėje atidarytų svetainių duomenų. Naudojant seanso duomenis sukčiams nereikia jūsų prisijungimo vardų ir slaptažodžių. Jūsų naršymo seanso metu per įskiepius ir papildinius įsilaužėliai perima jūsų naršymo seansą ir taip gauna prieigą prie jūsų Facebook paskyros be jokio slaptažodžio. Visi pakeitimai reklamų paskyrose yra daromi jūsų vardu, todėl Facebook irgi negali atpažinti tokio veiksmo ir atitinkamai sureaguoti. Ir tik slaptažodžio pakeitimas gali anuliuoti seansų perėmimą.

Kaip apsaugoti savo paskyrą?

1) Reikia dažnai keisti slaptažodį. Tik pakeitus slaptažodį, sesijos yra atšaukiamos.

2) Iš savo naršyklės ištrinkite visus esamus plėtinius. Nors ir šiai dienai tam tikras plėtinys gali būti nepavojingas, jo kūrėjai jį gali bet kada atnaujinti ir jūs nežinosite, jog plėtinys jau turi virusą. Savo naršyklėje pasilikau tik “Pixel helper” ir “Google tag assistant” plėtinius, nes jie yra sukurti Facebook ir Google.

3) Peržiūrėkite visas programėles ir svetaines, kur jūs esate prisijungęs per Facebook paskyrą. Asmeniškai aš esu pašalinęs visas programėles ir svetaines. Visiškai atsisakykite funkcijos “Jungtis per Facebook” bet kurioje svetainėje ar programėlėje.Peržiūrėti programėles ir svetaines, kur esate prisijungę per Facebook, galite čia: https://www.facebook.com/settings?tab=applications…

4) Žinoma, jei dar neturite, aktyvuokite dviejų veiksnių autentifikaciją.

5) Stenkitės vengti prisijungimų prie savo paskyros iš svetimų įrenginių.

6) Su jūsų Facebook paskyra yra susietas ir el. paštas. Būtinai apsaugokite paštą dviejų veiksnių autentifikacija ir stipriu, unikaliu slaptažodžiu.

Tikiuosi, jog šie patarimai padės jums apsaugoti jūsų paskyrą nuo įsilaužimų. Nepamirškite pasidalinti šiuo įrašu su savo kolegomis. Būkite saugūs!

]]>
https://bereklamosnegerai.lt/post-3/feed/ 0
Kokius reklamos rodiklius reikia sekti kiekvieną dieną? https://bereklamosnegerai.lt/post-2/ https://bereklamosnegerai.lt/post-2/#respond Fri, 25 Jun 2021 19:14:03 +0000 http://bereklamosnegerai.lt/?p=185 Šis įrašas apie tai, kokius rodiklius reikia sekti kiekvieną dieną ir kokiais veiksmais galima daryti jiems įtaką.

Peržiūrų ir paspaudimų konversija (CTR – Clickthrough rate) – kiek pamačiusiųjų reklamą ant jos paspaudė. Šis rodiklis skaičiuojamas taip: (paspaudimų skaičius / peržiūrų skaičiaus) *100. Tarkime jūsų reklamą pamatė 1000 žmonių ir ant jos paspaudė 10. Skaičiuojame: 10/1000*100=1%. Kuo mažesnę konversiją turėsite, tuo daugiau mokėsite už vieną paspaudimą. Ką reiškia, jei konversija labai maža? Jūsų skelbimas yra nepatrauklus žmonėms. Ką reikia keisti? Skelbimo tekstą, antraštę, paveiksliuką, pergalvoti pasiūlymą, kelti video.

Kaina už paspaudimą (CPC – Cost per Click) – kiek jūs sumokate už vieną paspaudimą? Skaičiavimas labai paprastas: reklamos biudžetui skirtas lėšas padalinkite iš paspaudimų skaičiaus. Pavyzdžiui, reklamai išleidote 10 eurų ir sulaukėte 100 paspaudimų. Vieno paspaudimo kaina yra 0,10 euro (10/100). Paspaudimo kaina yra didelė, jei jūsų skelbimas yra nepatrauklus žmonėms. Jei peržiūrų ir paspaudimų konversija yra maža, reiškia ir paspaudimas jums kainuos brangiau. Kaip mažinti paspaudimo kainą? Lygiai kaip ir su peržiūrų ir paspaudimų konversija reikia gerinti patį skelbimą.

Paspaudimų ir užklausų konversija – tarkime į jūsų tinklapį užėjo 100 naudotojų: kiek iš jų užpildė užklausos formą? Šis rodiklis skaičiuojamas taip: (užklausų skaičius / paspaudimų į tinklapį skaičius)*100. Rodiklis yra išskiriamas procentais. Pavyzdžiui, į jūsų tinklapį užėjo 132 naudotojai, 4 užpildė užklausą. Skaičiuojame: 4/132*100=3,03%. Kokia yra optimali konversija? Sunku pasakyti, priklauso nuo nišos. Tačiau 2-5 proc. konversija yra optimalus variantas. Jei konversijos rodiklis yra mažesnis nei 1 proc., tada reikėtų susirūpinti. Mažas konversijos rodiklis reiškia, jog reikia daryti pakeitimus tinklapyje: jūsų pasiūlymas nepatrauklus, svetainė atrodo nepatikimai ir morališkai pasenusi. Jums reikia atsakyti į klausimus: ar tinklapyje nuotraukos yra kokybiškos? Ar yra atsiliepimų skyrelis? Ar yra nurodyti įmonės rekvizitai? Kaip mes skiriamės nuo konkurentų? Ar tinklapyje yra video? Ar tinklapyje yra live chat? Ir kt. Studijuokite geriausius tinklapius ir žiūrėkite, ko neturi jūsų tinklapis.

Užklausos kaina. Tiesiog reklamos biudžetą padalinkite iš užklausų skaičiaus. Jūs turite žinoti, kiek jums kainuoja potencialaus kliento palikta užklausa. Pradėsite visai kitu greičiu atsakinėti į užklausas, kai paskaičiuosite, kiek jos jums kainuoja. O šiaip rodiklis matuoja reklamos efektyvumą. Jeigu jūs turite dvi Facebook kampanijas: iš vienos kampanijos užklausa kainuoja 3 eurus, iš kitos 1 eurą. Gal vertą visą biudžetą investuoti į antrą kampaniją? Jeigu jūs šitą rodiklį sekate ilgą laiką, galite labai tiksliai nuspėti, koks reklamos biudžetas reikalingas tam, kad sugeneruotumėte planuojamą skaičių užklausų.

Užklausų ir pardavimų konversija. Kiek potencialių klientų, kurie užpildė užklausą, tapo jūsų klientais (nupirko paslaugas). Šis rodiklis skaičiuojamas taip: (pardavimų skaičius / užklausų skaičius)*100. Rodiklis yra išskiriamas procentais. Pavyzdžiui, gavote 15 užklausų, iš kurių 4 tapo klientais. Skaičiuojame: 4/15*100=26,66%. Jei rodiklis yra mažas, tai gali reikšti kelis dalykus. Jūs neefektyviai parduodate telefonu arba susitikimo metu. Taip pat tai gali reikšti, jog jūsų užklausos yra netikslinės (pvz.: daug užklausą užpildžiusių žmonių yra nemokūs).

Vidutinis čekis. Kiek vidutiniškai jūs gaunate pajamų iš vieno pardavimo. Pajamas daliname iš pardavimų skaičiaus. Kodėl svarbu sekti šį rodiklį? Galite lengvai paskaičiuoti, kiek turite padaryti pardavimų, norint pasiekti užsibrėžtą tikslą. Jeigu jūs darote daug pardavimų, tačiau jūsų vidutinis čekis nėra didelis, jums verta apgalvoti, kaip jūs galite pakelti vidutinį čekį. Taip jūs galite padidinti pajamas vienu veiksmu.

]]>
https://bereklamosnegerai.lt/post-2/feed/ 0
Kaip surinkti didelę potencialių klientų duomenų bazę? https://bereklamosnegerai.lt/post-1/ https://bereklamosnegerai.lt/post-1/#respond Fri, 25 Jun 2021 19:08:14 +0000 http://bereklamosnegerai.lt/?p=179 Kas yra Lead magnet ir kodėl tai verta daryti? Lead magnet – nemokamas, vertingas pasiūlymas, kurį gavęs žmogus turi palikti savo kontaktus. Jo pagalba jūs gana pigiai gaunate potencialių klientų kontaktus, kuriems siunčiate naujienlaiškius, skambinate.

9 Lead Magnet pavyzdžiai

List of resources. Dažniausiai tai yra nuorodų rinkinys į potencialiam jūsų klientui aktualų turinį. Pvz.: „TOP 10 tinklapių apie marketingą”.

Webinar’as arba video instrukcija. Pvz.: „Atsisiųskite vaizdo įrašą, kuriame dalijamės patirtimi, kaip sudaryti individualų mitybos planą”.

Webinar’as arba video instrukcija. Pvz.: „Atsisiųskite vaizdo įrašą, kuriame dalijamės patirtimi, ką reikia žinoti ruošiantis vestuvėms”.

Online kursas. Trumpas kursas, sudarytas iš kelių dalių. Pvz.: „Gaukite 7 dienų kursą, kaip išmokti kokybiškai fotografuoti telefonu”. Ir taip kiekvieną dieną el. paštu kurso prenumeratoriams siųsti po vieną pamoką (straipsnį arba video).

El. knyga. Trumpa PDF formato knyga aktualia tema. Pvz.: „Atsisiųskite nemokamą elektroninę patarimų knygą, kaip efektyviai mokytis”. Taip pat tai gali būti straipsnis PDF formatu.

Nuolaidų kuponas. Pvz.: „Užpildykite užklausos formą ir gaukite 15 proc. nuolaidos kuponą pirmam apsipirkimui”.

Uždaro klubo narystė. Mainais už kontaktus suteikite prieigą prie uždaro klubo, kuriame yra talpinama kitiems nepasiekiama informacija. Tai galima padaryti savo tinklapyje, suteikiant prisijungimus, arba įkuriant uždarą Facebook grupę (paprastesnis variantas).

Šablonas. Sukurkite darbinį failą, kuris spręstų potencialaus kliento „skausmą”. Pvz.: „Atsisiųskite įmonės pinigų srauto valdymo šabloną”.

Testas. Paprastas testas, kurio rezultatai būtų pateikiami tik pateikus kontaktus. Pvz.: „Atsakykite į 7 klausimus ir sužinokite, koks veido kremas jums tiktų labiausiai”.

Checklist. Klausimynas, kurio pagalba potencialus klientas galės įsivertinti tam tikrą savo veiklą. Pvz.: „Įsivertinkite, kaip efektyviai valdote savo įmonės finansus”. Potencialus klientas atsisiunčia visų finansų valdymo galimybių sąrašą ir žymi, kurias iš jų jis naudoja, kartu pamato, kokių teikiamų galimybių dar neišnaudoja ar nesupranta.

Nemokama pamoka Pvz.: „Užpildykite užklausos formą ir ateikite į pirmą treniruotę nemokamai”.

Nemokama konsultacija Pvz.: „Užpildykite užklausos formą ir ateikite į nemokamą konsultaciją”.

Katalogas/portfolio. Pvz.: „Atsisiųskite mūsų kambarių katalogą su kainomis, paslaugomis ir spec. pasiūlymais”.

Sąrašas nėra baigtinis. Svarbu, kad žmogui būtų aišku, ką jis gaus suteikdamas savo kontaktus. Failą žmogus turi gauti iš karto. Turinys turi būti labai kokybiškas ir teikiantis naudą klientui. Jeigu sukursite nekokybišką dokumentą, pirmas įspūdis apie jus bus nuviliantis ir vargu, ar potencialus klientas norės ateityje iš jūsų pirkti ar gauti naujienlaiškį.

]]>
https://bereklamosnegerai.lt/post-1/feed/ 0
Reklamos atsiperkamumas – ROAS ir ROI https://bereklamosnegerai.lt/roas-roi/ https://bereklamosnegerai.lt/roas-roi/#respond Wed, 17 Apr 2019 09:14:47 +0000 http://bereklamosnegerai.lt//?p=1 Reklama atsiperka arba ne. Ir viskas. Ir daugiau jokios romantikos čia nėra. Bet kaip apskaičiuoti, ar reklama atsiperka? Šis įrašas atsakys į klausimą, ar tai, ką jūs darote, yra pelninga ar nuostolinga. 

ROAS

ROAS (Return on Ad Spend) – paprastai tariant, šis rodiklis nurodo kiek vienas investuotas euras atnešė įmonei pajamų. ROAS formulė yra tokia:

ROAS = Pajamos / Reklamos išlaidos

Pavyzdys. Per mėnesį Facebook reklamos kampanijai išleidote 2043 eurus. Pajamos iš šios reklamos sudarė 8040 eurų. Skaičiuojame: 8040 / 2043 = 3,94 EUR. Vienas investuotas euras į reklamą atnešė 3,94 euro pajamų. Kada galime sakyti, jog reklama yra efektyvi? Reikia suprasti, kad šis rodiklis skaičiuoja pajamas, ne pelną. Ir labai daug kas priklauso, kokia yra įmonės pelno marža. Dažniausiai reklama atsiperka, jei šis rodiklis siekia bent 4-5 eurus. Tačiau tai jokių būdu netaikoma visiems verslams. Dabar ir pakalbėkime apie pelną.

ROI

ROI (Return On Investment) nurodo, kokį pelną (ar nuostolį) įmonei atnešė reklamos kampanija. ROI formulė yra tokia:

ROI= (Pajamos – išlaidos) / išlaidos reklamai

Pavyzdys. Paimkime tuos pačius skaičius: įmonė iš tam tikros reklamos kampanijos uždirbo 8040 eurų pajamų. Šiai reklamos kampanijai ji išleido 2043 eurus. Įmonės pelno marža – 40 proc. Tokiu atveju įmonės išlaidos yra 60 proc. Iš kiekvieno euro pajamų įmonė uždirba 40 centų, o 60 centų “keliauja” visoms įmonės išlaidoms (reklamos išlaidos, darbuotojų užmokesčiai, mokesčiai, prekės savikaina ir t.t.). Pelno marža yra skaičiuojama taip: pelnas / pajamos. Iš pradžių suskaičiuojame išlaidas nuo gautų pajamų.
Išlaidos= 8040 x 0,6 = 4824 EUR
Kai žinome išlaidas, galime suskaičiuoti ROI.
ROI= (8040 – 4824) / 2043 = 1,57 EUR

Šis skaičius reiškia, kad 1 euras skirtas šiai reklamos kampanijai atnešė 1,57 euro pelno. Jeigu ROI yra daugiau nei vienas – reklama atsiperka. Šiuo atveju mums reklama atsiperka. Jeigu ROI būtų lygus, tarkime, 0,81 – reklama būtų nuostolinga.

Remdamiesi šiais rodikliais, spręskite, kokia reklamos kampanija, koks baneris, koks tekstas, kokia auditorija labiausiai atsiperka.

]]>
https://bereklamosnegerai.lt/roas-roi/feed/ 0