Apie klientą

Nauja oda

Naujaoda.lt - kosmetikos parduotuvė ir grožio paslaugų klinika (bendradarbiaujama nuo 2021 m. rugpjūčio iki dabar).
  • img
    31%
    padidėjo mėnesio apyvarta
  • img
    2x
    sumažėjo tinklapio atmetimo rodiklis
  • img
    3x
    padidėjo užklausų kiekis
img
Evelina Radzevič
Facebook Ads specialistė

Situacija

  • Remiantis Lietuvoje žinomu asmeniniu prekės ženklu (Glow beauty lab) buvo įkurta įmonė Nauja oda.
  • Sukurtas tinklapis ir pradėta bendradarbiauti su marketingo agentūra.
  • Į reklamą investuoti pinigai neatsipirko. Nėra aišku, kiek užklausų, pardavimų, skambučių sugeneravo reklama. Buvo sekamas tik tinklapio srautas. Labai brangi paspaudimo kaina
img

Veiksmai

  • 01
    Pamatę didelį puslapio atmetimo rodiklį, rekomendavome klientui iš pagrindų atnaujinti puslapį.
    Tinklapyje sukūrėme daugiau polapių, konvertuojančias užklausos formas, palengvinome apsipirkimo procesą.
  • 02
    Pagerinome tinklapio užsikrovimo greitį.
    Įdiegėme rezultatų sekimo įrankius.
  • 03
    Nusprendėme išnaudoti didelę “šiltos” auditorijos bazę (sekėjai, į turinį įsitraukusi auditorija, auditorija, kuri žiūrėjo bent vieną video nuo pradžių iki galo, tinklapio lankytojai ir kt.) ir didžiąją dalį biudžeto skirti būtent šioms auditorijoms.
    Visų reklamų tikslai buvo pakeisti į pardavimų skatinimą.

Rezultatas

  • • Tinklapio atmetimo rodiklis sumažėjo dvigubai. Aiškiai atsekamos užklausos, skambučiai, pirkimai, apyvarta.
  • • Užklausų kiekis padidėjo daugiau nei 3 kartus.
  • • Pardavimų apyvarta per pirmą mėnesį padidėjo 31 proc.

Atsiliepimas

Iki susitikimo su “Be reklamos negerai” nežinojau, kaip nuodugniai galima matuoti internetinės reklamos rezultatą. Visų šių rodiklių mes nesekėme. O dabar galime labai aiškiai matyti, kurios kampanijos atsiperka, kurios - ne. Nuo bendradarbiavimo pradžios matome tiek užklausų, tiek pardavimų padidėjimą.
Kęstutis Peleckis - Naujaoda.lt direktorius