Apie klientą

Vilana

  • img
    200%
    padidėjo prenumeratorių skaičius
  • img
    100%
    sumažėjo pritraukto lankytojo kaina
  • img
    125%
    padidėjo apyvarta
img
Vilius Baranauskas
Google Ads specialistas

Situacija

  • Tam, kad galėtų būti įvertintas reklamos atsiperkamumas - svarbiausia tikslingai stebėti ir analizuoti duomenis. Ši klientė dirbdama su kita įmone negalėjo objektyviai matuoti savo investicijų atsiperkamumą, nes nebuvo atsekamas rezultatas. Jai taip pat teko susidurti su prasta reklamos specialistų komunikacija, nes negaudavo jokių ataskaitų bei neturėjo bent kas mėnesinių reklamos aptarimų.
  • Džiaugiamės, kad po prastos patirties klientė nenustojo tikėti reklama, o nusprendė keisti specialistus. Į mus ji kreipėsi norėdama išbandyti galimą Google reklamos potencialą ir įsitikinti, ar Google reklama atsiperka. Vienas pagrindinių jos reklamos tikslų buvo pritraukti naujus pirkėjus, padidinti pardavimus Anglijoje ir didinti prekės ženklo žinomumą.
  • Nebuvo pakankamai užklausų, nes nebuvo išnaudotos visos Google Ads galimybės.
img

Veiksmai

  • 01
    Paleidome Youtube reklamą, siekiant padvigubinti prenumeratorių skaičių.
    Naudojome Google Merchant Anglijos rinkai, kad galėtume reklamuoti visus produktus karuselės principu pritraukiant kuo daugiau naujų lankytojų.
  • 02
    Sukūrėme kampaniją orientuotą į TOP 10 perkamiausių produktų.
    Rodėme pakartotinę reklamą klientams, kurie jau buvo užėję į svetainę.
  • 03
    Nenaudojome jokių su prekės ženklu susijusių raktažodžių.
    Nuolatiniai reklamos tobulinimo pasiūlymai.

Rezultatas

  • • 200 %. - padidėjo prenumeratorių skaičius
  • • 100 % - sumažėjo pritraukto lankytojo kaina
  • • 125 % - padidėjo apyvarta

Atsiliepimas