Apie klientą

Vilniaus katilai

  • img
    120%
    padaugėjo užklausų
  • img
    66%
    sumažėjo užklausos kaina
  • img
    75%
    padidėjo reklamos atsiperkamumas
img
Raimondas Šilobritas
Google Ads specialistas

Situacija

  • Tiesiog Google reklamos paleidimas dar nereiškia, kad ji bus efektyvi. Šio kliento patirtis leido dar kartą tuo įsitikinti. Prieš kreipiantis į mus, jie leido Google Ads tik raktinių žodžių reklamą pagal vieną darbo sritį. Skiriamas biudžetas pasibaigdavo anksčiau nei rinkoje būdavo didžiausia konversijų tikimybė, o gaunamos užklausos būdavo netikslingos.
  • Tam, kad būtų parinkta efektyvi strategija, turėjome suprasti tikslinės auditorijos naršymo įpročius, įsigilinti į jų poreikius bei pasiūlyti sprendimus jiems priimtinu būdu. Pagrindinis įrankis, kuris leidžia padaryti panašias išvadas - tai yra Google Analytics. Nuodugniai išanalizavus visus duomenis supratome, kad reklamos kampanijoje buvo parinkti netikslingi raktažodžiai, komunikacinė žinutė neatitiko tikslinės auditorijos poreikių bei svetainėje trūko kvietimo atlikti veiksmą, kuris būtų patogus potencialiems klientams.
  • Nebuvo pakankamai užklausų, nes nebuvo išnaudotos visos Google Ads galimybės.
img

Veiksmai

  • 01
    Konkurencinės rinkos analizė - reklamos tvarkaraščiai, auditorijos, geografijos zonos, lankytojų interesai.
    Užklausos forma - buvo sukurta ir patalpinta užklausos forma su aiškiu pasiūlymu.
  • 02
    Įdiegti reklamos atsekimai – užklausos, skambučiai, el. paštas.
    Optimizuoti raktažodžiai ir skelbimų tekstai.
  • 03
    Stebėjome ir prižiūrėjome paskyros optimizacijos balą, išlaikant 90-100 proc.
    Kasdien peržiūrėdavome raktažodžių paieškos terminus Google paieškos sistemoje. Pašalindavome netikslinius žodžius, pridėdavome naujus ir t.t. Padidinome žinomumą ir pradėjo didėti konversijų skaičius.

Rezultatas

  • • 120 %. - padaugėjo užklausų
  • • 66 % - sumažėjo užklausos kaina
  • • 75 % - padidėjo reklamos atsiperkamumas

Atsiliepimas