Aurimas Skaržinskas
Kaip surinkti didelę potencialių klientų duomenų bazę?
25.06.2021
0

Kaip surinkti didelę potencialių klientų duomenų bazę?

Kas yra Lead magnet ir kodėl tai verta daryti? Lead magnet – nemokamas, vertingas pasiūlymas, kurį gavęs žmogus turi palikti savo kontaktus. Jo pagalba jūs gana pigiai gaunate potencialių klientų kontaktus, kuriems siunčiate naujienlaiškius, skambinate.

9 Lead Magnet pavyzdžiai

List of resources. Dažniausiai tai yra nuorodų rinkinys į potencialiam jūsų klientui aktualų turinį. Pvz.: „TOP 10 tinklapių apie marketingą”.

Webinar’as arba video instrukcija. Pvz.: „Atsisiųskite vaizdo įrašą, kuriame dalijamės patirtimi, kaip sudaryti individualų mitybos planą”.

Webinar’as arba video instrukcija. Pvz.: „Atsisiųskite vaizdo įrašą, kuriame dalijamės patirtimi, ką reikia žinoti ruošiantis vestuvėms”.

Online kursas. Trumpas kursas, sudarytas iš kelių dalių. Pvz.: „Gaukite 7 dienų kursą, kaip išmokti kokybiškai fotografuoti telefonu”. Ir taip kiekvieną dieną el. paštu kurso prenumeratoriams siųsti po vieną pamoką (straipsnį arba video).

El. knyga. Trumpa PDF formato knyga aktualia tema. Pvz.: „Atsisiųskite nemokamą elektroninę patarimų knygą, kaip efektyviai mokytis”. Taip pat tai gali būti straipsnis PDF formatu.

Nuolaidų kuponas. Pvz.: „Užpildykite užklausos formą ir gaukite 15 proc. nuolaidos kuponą pirmam apsipirkimui”.

Uždaro klubo narystė. Mainais už kontaktus suteikite prieigą prie uždaro klubo, kuriame yra talpinama kitiems nepasiekiama informacija. Tai galima padaryti savo tinklapyje, suteikiant prisijungimus, arba įkuriant uždarą Facebook grupę (paprastesnis variantas).

Šablonas. Sukurkite darbinį failą, kuris spręstų potencialaus kliento „skausmą”. Pvz.: „Atsisiųskite įmonės pinigų srauto valdymo šabloną”.

Testas. Paprastas testas, kurio rezultatai būtų pateikiami tik pateikus kontaktus. Pvz.: „Atsakykite į 7 klausimus ir sužinokite, koks veido kremas jums tiktų labiausiai”.

Checklist. Klausimynas, kurio pagalba potencialus klientas galės įsivertinti tam tikrą savo veiklą. Pvz.: „Įsivertinkite, kaip efektyviai valdote savo įmonės finansus”. Potencialus klientas atsisiunčia visų finansų valdymo galimybių sąrašą ir žymi, kurias iš jų jis naudoja, kartu pamato, kokių teikiamų galimybių dar neišnaudoja ar nesupranta.

Nemokama pamoka Pvz.: „Užpildykite užklausos formą ir ateikite į pirmą treniruotę nemokamai”.

Nemokama konsultacija Pvz.: „Užpildykite užklausos formą ir ateikite į nemokamą konsultaciją”.

Katalogas/portfolio. Pvz.: „Atsisiųskite mūsų kambarių katalogą su kainomis, paslaugomis ir spec. pasiūlymais”.

Sąrašas nėra baigtinis. Svarbu, kad žmogui būtų aišku, ką jis gaus suteikdamas savo kontaktus. Failą žmogus turi gauti iš karto. Turinys turi būti labai kokybiškas ir teikiantis naudą klientui. Jeigu sukursite nekokybišką dokumentą, pirmas įspūdis apie jus bus nuviliantis ir vargu, ar potencialus klientas norės ateityje iš jūsų pirkti ar gauti naujienlaiškį.