Socialinis įrodymas – socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas?
Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus.
1) Facebook atsiliepimai. Proaktyviai prašykite, jog žmonės paliktų atsiliepimus jūsų Facebook paskyroje. Šiuos atsiliepimus galite importuoti į savo tinklapį. Taip žmonės tikrai žinos, jog atsiliepimai yra tikri.
2) Google atsiliepimai. Prieš pirkdami žmonės atlieka tam tikrą analizę. Pasirūpinkite, jog jūsų verslo Google paskyra būtų sutvarkyta ir su atsiliepimais. Atsiliepimus taip pat galime importuoti į tinklapį.
3) Sutvarkykite rekvizitai.lt paskyrą. Įkelkite įmonės nuotraukas, aprašymą, nuorodas į soc. tinklus, pasirūpinkite atsiliepimais.
4) Video atsiliepimai. Turėkite ne tik rašytinių atsiliepimų, bet ir video formate.
5) Atvejo analizės. Parodykite, kokius rezultatus pasiekėte su savo produktu. Apie tai, kaip turi atrodyti atvejo analizė, parašėme atskirą įrašą šioje paskyroje.
6) Žmonių įsitraukimas į mokamą reklamą. Jūsų įrašas, kuris turi daug like’ų, komentarų, share’ų sulauks žymiai daugiau dėmesio nei įrašas be jokio žmonių įsitraukimo. Darant reklamą Facebook, iš pradžių kaip tikslą pasirinkite žmonių įsitraukimą. Kai įrašas surinks daug reakcijų, tą patį įrašą paleiskite su tikslu “Konversijos”.
7) Sertifikatai. Į tinklapį įkelkite turimus oficialius sertifikatus, licencijas ir pan.
8) Sekėjų skaičius. Sutikite, kai pamatote, kad paskyra soc. tinkluose turi 5 sekėjus, jums tai pasitikėjimo nekelia.
9) Įmonių, su kuriomis dirbate, logotipai. Įkelkite į savo tinklapį įmonių, su kuriomis dirbate, logotipus.
10) Eksperto komentaras. Sužinokite, kas yra nuomonės lyderis jūsų srityje ir gaukite jo nuomonę, komentarą.
11) Blog’as ir Vlog’as. Parodykite, jog esate ekspertai savo srityje rašydami straipsnius ir filmuodami video.
Sužinokite,
kiek gali kainuoti
Jūsų potencialus klientas